SMARTsam AS (SMARTsam) ble opprettet i 2019, men gründer startet dagens virksomhet gjennom enkeltmannsforetaket BBach i 2016.
SMARTsam tilbyr videostøttetjenester for virksomheter (private og offentlige), som ønsker å endre sine tjenester til mer utstrakt bruk av videokonferanse og annen teknologi. Hovedmarked har så langt vært helsevesenet, som vi kjenner gjennom 25 års erfaring i dette utviklingsfeltet.
Hva kan SMARTsam tilby?
- Innleid ressurs for å erstatte en rolle i organisasjonen, som ikke er der eller ikke er etablert.
- Innleid ressurs for å bygge kompetanse i en organisasjon.
- Innleid prosjektledelse, prosjektkoordinator, rådgiver i prosjektoppdrag som krever tjenesteinnovasjon.
- Innleid rådgiver for utvikling av videokonferanseorganisasjonen i en organisasjon.
- «Kom i gang i Kommuner» med direkte bistand til kommuner (Tilpasset bistand for etablering, opplæring og tilpasning i basert på behov)
- Undervisning/opplæring (ansatte, pasienter, pårørende, studenter i videregående, Høgskoler og universitet og andre grupperinger).
- Utvikling av VK- organisasjonen
- Fasilitatorer for analoge og digitale workshops/seminarer/nettverk/klynger.
Hva kan SMARTsam tilby digitalt?
- Digital videostøtte – et samlet sted for nødvendig informasjon, støttedokumentasjon prosedyrer og retningslinjer, brukerveiledninger og brukeropplæringer.
- SMART Gevinst – automatisert måleverktøy – som del av videostøttetjenesten og som frittstående produkt.